L'Ajuntament de Premià de Mar lamenta que la direcció general de Seguretat Ciutadana no s'hagi pronunciat al respecte de la revetlla de Sant Joan a la N-II
Comparteix al FacebookCompartir en WhatsappCompartir per correu electrònicComparteix a Linkedin
Imprimir
Notes de Premsa
20 JUNY 2005

L'alcalde de Premià de Mar, Jaume Batlle, ha expressat el seu disgust pel fet que la direcció general de Seguretat Ciutadana de la Generalitat de Catalunya no s'hagi comunicat amb l'Ajuntament per notificar-los la decisió de no permetre fer la revetlla de Sant Joan a la N-II.

Premià de Mar va sol.licitar a la direcció general de Seguretat Ciutadana del Departament d'Interior, també en nom de Vilassar de Mar i El Masnou, que durant la revetlla del 23 de juny es pogués tallar la N-II a les tres poblacions. A tres dies vista de la revetlla, Premià de Mar té constància que l'esmentada direcció general s'ha posat en contacte amb els ajuntaments de Vilassar de Mar i El Masnou per comunicar-los que el tall no serà possible. En canvi, a Premià de Mar encara s'espera una notificació oficial, ja sigui per escrit o simplement per telèfon.

En aquest sentit, Jaume Batlle ha reiterat total suport de l'Ajuntament de Premià de Mar envers la Plataforma Cívica Camí Ral en totes les seves reivindicacions.

^