La present formació s'adreça prioritàriament a persones en situació d'atur i té com a objectiu general aprendre a aplicar tècniques de comunicació en situacions d'atenció o assessorament al client. Conèixer les tècniques de comunicació més utilitzades aplicables en situacions d'atenció al client/consumidor/usuari. Identificar els elements de la queixa o reclamació i aprendre a argumentar les possibles vies de solució. Treballar adequadament l'escolta activa i les tècniques d'assertivitat.
Places limitades, per ordre d'inscripció.
Durada: 60 hores
Dates: del 6 al 23 d'abril
Horari virtual amb el/la docent: de 9.30 h a 11.30 h
Horari de treball personal: es requereix destinar unes hores flexibles al treball personal del curs.
Lloc: aula virtual, es comunicarà l'accés un dia abans de l'inici del curs.
Requisits: la persona participant ha de disposar de pc, connexió a internet, coneixements bàsics d'informàtica i compte de google gmail.
Continguts:
M.1 Informació i atenció al client/consumidor/usuari ( 30 hores)
M.2 Gestió de queixes i reclamacions en matèria de consum (20 hores)
M.3 Anglès bàsic per a activitats comercials (10 hores
Inscripcions: