La present formació s'adreça prioritàriament a persones en situació d'atur.
Vols conèixer els secrets de la comunicació online? T'agradaria treballar donant suport en un departament de màrqueting gestionant les principals xarxes socials i eines digitals del mercat?
T'oferim la possibilitat de conèixer com funciona el mercat digital, com creixen els negocis gràcies a l'estratègia digital en xarxes, com s'enforteix la imatge de marca i com es crea un pla de màrqueting per aconseguir usuaris/es i clients.
Places limitades, per ordre d'inscripció.
Durada: 80 hores
Dates: del 4 al 28 de maig
Horari: de 9 h a 14 h
Lloc: Aula virtual (Es comunicarà l'accés un dia abans de l'inici del curs).
Requisits: la persona participant ha de disposar de pc, connexió a internet, navegador Google Chrome o Mozilla Firefox.
Continguts:
Introducció al màrqueting
Planificació estratègica
Estratègies de màrqueting (estratègia SEO, estratègia de Social Media màrqueting, estratègia d'email màrqueting, estratègia de publicitat digital, analítica web, Google Tag Manager, google Data Studio)
Objectius específics:
Desenvolupar una visió general del que és el màrqueting, de com utilitzar-lo en la pràctica i conèixer quines són les claus que fan que el màrqueting funcioni i sigui rendible.
Participar en l'obtenció, el procés i l'organització de la informació en el procés de creació d'un pla de màrqueting digital.
Col·laborar en l'elaboració de la informació de base per a l'establiment de les polítiques de màrqueting i el control de l'acció publicitària.
Inscripcions: