Contractació de 7 persones per a treballs de digitalització
El termini de presentació d'instàncies és del 4 i el 13 de maig
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir per correu electrònicComparteix a Linkedin
Imprimir
Notes de Premsa
03 MAIG 2021

L'Ajuntament contractarà 7 persones en situació d'atur per dur a terme treballs de digitalització de documents. En concret, les persones contractades hauran de realitzar tasques de manipulació de documents originals, captura de les imatges amb escàner, execució del procés de digitalització, donar nomenclatura als arxius, exportació i arxiu, revisió de la feina, control de qualitat i d'altres tasques associades al procés de digitalització i modernització de l'administració.

Les persones interessades han de disposar del títol de l'ESO, formació professional de 1r grau o equivalent, i han d'estar inscrits/es al Servei d'Ocupació de Catalunya com a demandants d'ocupació.

La durada del contracte és de 7 mesos (de juny a desembre de 2021).

Per accedir al procés selectiu cal presentar la instància i la documentació requerida entre el 4 i el 13 de maig de 2021.

Informació del procés de selecció amb les bases, annex a les bases i convocatòria

Les contractacions es fan en el marc del programa “Pla de reactivació de l'ocupació 2021” subvencionat per la Diputació de Barcelona.

Per demanar més informació cal escriure a l'adreça electrònica ocupacio@premiademar.cat

^