Termini de presentació d'instàncies del 4 al 13 de maig (ambdós inclosos)
La contractació s'emmarca dins del Pla de reactivació de l'ocupació per al 2021 de la Diputació de Barcelona.
Procediment presentació d'instàncies:
Les persones que desitgin prendre part en el procés selectiu hauran de presentar la sol·licitud i la documentació pels següents mitjans:
- Preferentment en el registre electrònic de l'Ajuntament o en el registre electrònic de les administracions públiques relacionades a l'article 2.1 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment administratiu comú de les administracions públiques. Per qualsevol consulta/ajuda pel tràmit electrònic, contactar amb l'OAC 360º de dilluns a divendres de 8 a 20 hores, per telèfon 93.595.50.92 o per correu electrònic oac360@premiademar.cat
- De manera presencial, a les oficines de registre de l'Ajuntament: Caldrà demanar dia i hora a través del portal www.premiademar.cat/citaprevia o al telèfon 93 741 74 00.
- Si la instància es presenta per correu administratiu o per qualsevol altre mitjà establert a l'article 16.4 de la Llei 39/2015, caldrà enviar per correu electrònic (pgt-seleccio@premiademar.cat) còpia de la sol·licitud amb el segell de correus dins dels termini de presentació d'instàncies.
Documentació que cal aportar:
- Un arxiu en format PDF amb els següents documents:
a) Fotocòpia del DNI, NIE, Passaport, o altre document d'identificació oficial.
b) Declaració jurada, acreditant que es compleix amb tots i cadascun dels requisits previstos en aquestes bases.
c) Fotocòpia del títol acadèmic corresponent.
d) Currículum vitae actualitzat
e) Dictamen vinculant de les condicions psíquiques, físiques o sensorials expedit per l'equip multiprofessional competent i emès abans del començament de la primera prova, en el cas dels/de les aspirants amb discapacitat igual o superior al 33% que tinguin reconeguda la condició legal de disminuït/da i vulguin presentar-se a la convocatòria. - Arxiu Excel segons model publicat a la convocatòria, complimentat amb les dades relatives als mèrits per formació i experiència laboral.
- Un arxiu en format, PDF dels documents acreditatius dels mèrits relatius a l'experiència laboral i formació. En cas que la persona aspirant estigui en possessió d'un certificat acreditatiu del coneixement del català, l'arxiu l'haurà d'incloure.
- Certificat del Servei d'Ocupació de Catalunya com a demandants d'ocupació "no ocupats" en que consti el període d'inscripció (document DONO)
- Si escau, documentació acreditativa de les càrregues familiars, condició de família nombrosa/monoparental.
Anuncis
| Annex específic del procés selectiu Pla d'Ocupació d'Auxiliar de Digitalització CATCert certifica que en data 03-05-2021 10:20:50 va segellar el contingut d'aquest fitxer i des de llavors no ha estat modificat. Format: Acrobat-PDF
Pàgines: 10
Mida: 281.53 kB |
| Declaració responsable Auxiliar Digitalització CATCert certifica que en data 04-05-2021 08:41:20 va segellar el contingut d'aquest fitxer i des de llavors no ha estat modificat. Format: Acrobat-PDF
Pàgines: 5
Mida: 682.29 kB |
| Anunci admesos/es exclosos/es provisional CATCert certifica que en data 17-05-2021 14:08:39 va segellar el contingut d'aquest fitxer i des de llavors no ha estat modificat. Format: Acrobat-PDF
Pàgines: 4
Mida: 285.51 kB |
Formulari valoració de mèrits
| Anunci resultats procés selectiu pla d'ocupació 7 auxiliars digitalització CATCert certifica que en data 25-05-2021 13:51:44 va segellar el contingut d'aquest fitxer i des de llavors no ha estat modificat. Format: Acrobat-PDF
Pàgines: 4
Mida: 426.67 kB |