La present formació s'adreça prioritàriament a empreses i emprenedors del municipi i té com a objectiu adquirir els coneixements necessaris per impulsar el teu negoci, dissenyant la teva pròpia estratègia personalitzada de màrqueting, adaptada al context i objectius de la teva empresa.
Activitat gratuïta
Durada: 2 hores
Lloc: Online
Continguts:
Introducció: Definició de màrqueting. Per què és important? Variables del màrqueting.
Pla de Màrqueting.
Què és un pla de màrqueting i per què és important per a les empreses?
Passos a seguir per crear el teu pla:
Anàlisi de la situació de l'empresa (interna i externa).
Descripció del públic objectiu.
Definició dels objectius de màrqueting.
Desenvolupament de les estratègies i tàctiques.
Pressupost.
Mesurament i control.
Màrqueting per a emprenedors: Aspectes a tenir en compte. Tipologies de màrqueting per a emprenedors.
Cas pràctic. Crea el teu pla de màrqueting.
Objectius específics:
El Màrqueting és aquell conjunt de tècniques que tenen com a objectiu millorar el procés de comercialització d'un producte o servei per incrementar les vendes. L'objectiu d'aquest curs és adquirir els coneixements necessaris per impulsar el teu negoci, dissenyant la teva pròpia estratègia personalitzada de màrqueting, adaptada al context i objectius de la teva empresa.
Inscripcions: