Formularis
Auxiliar administratiu
 
Perfil web
Botó que mostra/amaga menú lateral
Formulari d'Inscripció: Formació en suport administratiu a RRHH
Formularis
13 SETEMBRE 2022

La present formació s'adreça prioritàriament a persones en situació d'atur i té com a objectiu general capacitar l'alumnat per a la realització de tasques administratives al departament de recursos humans, contractació, gestió de recursos humans, seguretat social...

Places limitades, per ordre d'inscripció.

Durada: 50 hores
Dates: del 18 d'octubre al 3 de novembre de 2022
Horari: de 9 h a 14 h
Lloc: Sala de formació de la Fàbrica del Gas


Objectius: 

  • Conèixer la normativa laboral en els diferents àmbits d'actuació de l'administració, gestió i control dels recursos humans.
  • Saber aplicar la normativa vigent en els processos de contractació de recursos humans.
  • Conèixer la normativa vigent en matèria de modificació, suspensió o extinció de la relació laboral.
  • Aprendre a aplicar els procediments administratius en processos de selecció de recursos humans, utilitzant els mètodes i sistemes més adequats.
  • Aplicar habilitats personals i socials en processos de gestió de recursos humans. 


Continguts:

GESTIÓ ADMINISTRATIVA DE RECURSOS HUMANS (20 HORES) 

  • Contractació de recursos humans: Contractació Laboral 
  • Organismes i òrgans que intervenen en relació amb el contracte de treball. 
  • Modificació, suspensió i extinció de les condicions de treball 
  • Modificació de les condicions de treball. 
  • Suspensió del contracte de treball. 
  • Extinció del contracte de treball.
  • Indemnitzacions en funció del tipus d'extinció del contracte
  • Actuacions davant la jurisdicció social en els diferents supòsits de sanció, modificació i extinció del contracte.

GESTIÓ DE RECURSOS HUMANS (15 HORES) 

  • Organització del treball i recursos humans 
  • Reclutament i selecció de personal 
  • La comunicació efectiva i el treball en equip 

CÀLCUL DE LES PRESTACIONS DE LA SEGURETAT SOCIAL (15 HORES) 

  • Rendes de referència en el càlcul de determinades prestacions
  • Tipus de prestacions econòmiques i/o assistencials 


Inscripcions:

Dades del/la Sol•licitant:
*
*
*
*
*
*
*
*Estat:


Informació bàsica sobre el tractament de dades personals

Responsable: Ajuntament Premià de Mar
Finalitats: Gestionar la seva sol·licitud. I en cas que consenteixi, tractarem la seva imatge per fer-ne difusió per part de l'Ajuntament de Premià de Mar.
Exercici de drets: Vostè pot oposar-se al tractament, limitar aquest, accedir, rectificar, suprimir les dades i exercir el seu dret a la portabilitat mitjançant una sol·licitud escrita dirigida al següent domicili de l'Ajuntament de Premià de Mar: Carrer del Nord 60, (08330), Premià de Mar, a la atenció del Delegat de Protecció de Dades, o bé pot enviar un correu electrònic a la direcció electrònica següent: dpd@premiademar.cat

*Informació addicional: pot accedir amb més detall a la informació addicional sobre Protecció de Dades al següent enllaç.


*Autoritzo expressament que es recullin o captin imatges d'aquest curs i, i concenteixo el dret de fer servir i mostrar públicament (inclòs per internet i xarxes socials) les imatges del curs formatiu, per ús divulgatiu de l'Ajuntament de Premià de Mar.
Cliqueu per veure l'ajuda *

He llegit i accepto la política de privacitat


^