Formularis
Atenció al client
 
Perfil web
Botó que mostra/amaga menú lateral
Formulari d'Inscripció: Curs de tècniques de venda i atenció a la clientela
Places limitades, per ordre d'inscripció.
Formularis
19 OCTUBRE 2022

Durada: 44 hores
Dates: del 8 al 22 de novembre de 2022
Horari: de dimarts a divendres, 9 h a 14 h
Lloc: aula de la Fàbrica del Gas (Joan XXIII 2 nau 1)

Places limitades


Objectiu:

  • Conscienciar de la importància de tenir una actitud positiva en les nostres relacions interpersonals, així com la seva repercussió en la qualitat global del servei i analitzar diferents tècniques comunicatives que permetin optimitzar el desenvolupament de les seves funcions.
  •  Conèixer les tècniques de comunicació més actuals mitjançant els recursos que ens ofereix la PNL i la Intel·ligència emocional.
  •  Ampliar la capacitat de relació dels assistents, tant amb el client, consumidor i/o usuari com amb l'entorn laboral i personal. 
  •  Desenvolupar i comunicar una mentalitat de servei al client: “La clientela és la nostra raó de ser”
  •  Treballar la importància dels públics clau dintre de l'empresa o organització: stakeholders
  •  Treballar les habilitats socials a través de dinàmiques que posin en context real als assistents


Continguts:

  1. Mòdul 1: Les Habilitats socials 

         Habilitats socials en la comunicació amb el client
         L'assertivitat
         La Programació Neurolingüística: un model de comunicació

  2. Mòdul 2: L'excel·lència en l'atenció a la clientela 

         La comunicació
         El feedback: La reformulació
         El rol del silenci
         El somriure 
         L'actitud positiva
         La comunicació NO VERBAL

  3. Mòdul 3: Les empreses de serveis

         Diferents tipus d'empreses de serveis: particularitats i sectors
         La importància de ser polivalent
         La qualitat en el servei
         El saber estar: nocions clau
         L'Organització orientada al client
         Nocions d'atenció telefònica

  4. Mòdul 4: Tipologia de clients/es

         Tipologia de clients
         Psicologia del consumidor
         Diferències entre: Usuari, client, consumidor
         El decàleg de l'atenció excel·len


Inscripcions:

Dades del/la Sol•licitant:
*
*
*
*
*
*
*Estat:


Informació bàsica sobre el tractament de dades personals

Responsable: Ajuntament Premià de Mar

Finalitats: Gestionar la vostra sol·licitud. En el cas de tenir el vostre consentiment,  tractarem la vostra imatge per fer-ne difusió als mitjans de comunicació o materials divulgatius de l'Ajuntament de Premià de Mar, incloses les xarxes socials.

Exercici de drets: Podeu oposar-vos al tractament, limitar, accedir, rectificar o suprimir les dades i exercir el dret a la portabilitat de les mateixes mitjançant una sol·licitud escrita. Cal adreçar aquesta sol·licitud al domicili de l'Ajuntament de Premià de Mar: carrer del Nord 60, (08330), Premià de Mar, a l'atenció del Delegat/da de Protecció de Dades, o bé podeu enviar un correu electrònic a l'adreça: dpd@premiademar.cat

*Informació addicional: pot accedir amb més detall a la informació addicional sobre Protecció de Dades al següent enllaç.


*Autoritzo expressament que es puguin publicar imatges d'aquest curs als canals de comunicació o materials divulgatius de l'Ajuntament de Premià de Mar, incloses les xarxes socials.
Cliqueu per veure l'ajuda *

He llegit i accepto la política de privacitat


^