Durada: 30 hores Dates: del 26 de novembre al 4 de desembre de 2024 Lloc: Centre d'Empreses La Propagadora (Joan XXIII, 2-8 nau 2, de Premià de Mar) Dies i horari: de dimarts a dijous, de 9.15 a 14.15 h
Objectius
El gestor i la seva importància a l'equip.
De què parlem quan parlem d'equip.
Més que un equip: equip d'alt rendiment, característiques.
Habilitats per a una comunicació eficaç.
Feedback, eina fonamental en la gestió d'equips.
Mecanismes de seguiment i coordinació: les reunions.
Anàlisi i resolució de problemes: diagnòstic i creativitat.
El gestor i la resolució de conflictes.
Programa
INTRODUCCIÓ AL TREBALL COL·LABORATIU (5 HORES)
Les bases de la comunicació i les habilitats que es treballaran durant la formació.
L'equip i els seus fonaments
Les 5 C del treball en equip.
Rols i normes per a un funcionament eficaç.
Diferencies entre grup i equip.
La comunicació dins de l'equip.
Planificació per al Treball Col·laboratiu
Definició de treball col·laboratiu.
Estratègies per passar de treballar en equip a treballar col·laborativament.
COHESIÓ I TREBALL EN EQUIP (10 HORES)
Escàner inicial:
Autoconeixement de les preferències de comunicació personal i l'impacte en l’àmbit professional
Treball Cohesió de l'equip
Habilitats interpersonals clau per a la cohesió de l'equip
Autoconeixement de les preferències de comunicació personal i l'impacte en l’àmbit professional
Les preferències comunicatives, segons l'eina del MBTI
L'impacte de la meva comunicació en els altres i vici versa.
Mapa del perfil grupal per entendre'ns com a persones i col·lectivitat
Gestió emocional i comunicació interna i externa
Casa emocional de cada persona de l'equip
Emocions saludables i emocions desequilibrants: Com estic? Quina és la meva constel·lació emocional actual?
Què em passa quan escolto les constel·lacions emocionals de les meves companyes?
Comunicació efectiva i afectiva:
HABILITATS INTERPERSONALS CLAUS PER A LA COHESIÓ DE L'EQUIP (15 HORES)
La gestió des conflictes
Mapa de l'empatia i l'escolta activa
La comunicació assertiva
Aprendre a donar i rebre feed back i feed forward
La gestió emocional i la cohesió de l'equip de treball