L'Ajuntament engega una campanya de comunicació amb els ciutadans sobre les obres que es faran al carrer
Comparteix al FacebookCompartir en WhatsappCompartir per correu electrònicComparteix a Linkedin
Imprimir
Notes de Premsa
04 MARç 2009

Els premianencs rebran informació constant i actualitzada sobre totes les inversions previstes per a aquest 2009

Roda de premsa els 10 compromisos
L'alcalde, Miquel Buch, acompanyat dels Tinents d'Alcalde Ernest Casadesús i Marisa Ferreras ha presentat davant els mitjans de comunicació la nova campanya de comunicació i imatge que l'Ajuntament portarà a terme per informar els veïns de totes les obres i millores previstes per a aquest 2009. La nova campanya porta el nom de "Junts Millorem Premià" i es basa en 10 compromisos per fer possible que els ciutadans se sentin en tot moment ben informats sobre les obres que es fan al carrer. La iniciativa es complementa amb una imatge gràfica específica que reflecteix la voluntat de l'equip de govern d'acostar l'Ajuntament al ciutadà.

Amb la nova campanya, els ciutadans de Premià de Mar seran informats, 10 dies abans de l'inici de cada una de les obres, del termini d'execució i de les dificultats que puguin ocasionar; s'obligarà a les empreses licitadores a respectar la mobilitat dels ciutadans (especialment aquells amb mobilitat reduïda); s'afavorirà la contractació de persones a l'atur de Premià de Mar; es farà un seguiment acurat de les obres evitant al màxim les molesties; es crearà una "gerència d'obres" per fer un seguiment i control de totes les actuacions; s'habilitarà un telèfon d'atenciò d'obres; s'establirà un espai web per poder consultar l'evolució de les obres; s'obrirà l'Oficina d'Atenció a les Obres per atendre els veïns; es crearà una comissió de seguiment de les obres conjuntament amb la Coordinadora d'Associació de Veïns. Les despeses d'aquesta campanya informativa aniran a càrrec de les empreses adjudicatàries.

Cal recordar que aquest any es portaran a terme a Premià de Mar més de 45 actuacions d'obres i millores (carrers, xarxa enllumenat, equipaments....) per un import de 9 milions d'€, provinents del pressupost de l'Ajuntament per a aquest 2009 i dels Fons Estatals d'Inversió Local.

L'alcalde, Miquel Buch, ha definit la campanya com a "participativa, integradora, compromesa, orientada a les persones, amable i entusiasta" i ha insistit en la voluntat "que el ciutadà entengui que hi ha un equip de persones que té per objectiu servir el conjunt dels premianencs." "La nostra voluntat, ha afegit, és treballar plegats amb els ciutadans i poder comptar amb tothom".

Durant la seva intervenció, el segon Tinent d'Alcalde i Regidor de Participació Ciutadana, Ernest Casadesús, ha subratllat la voluntat de "fer un Ajuntament més amable i proper als ciutadans" i en aquest sentit ha afirmat que "la comunicacio és un dels àmbits més importants". En referència a les inevitables molèsties que solen ocasionar les obres, Casadesús ha afirmat que "els premianencs han de poder percebre que l'Ajuntament està treballant per als ciutadans i que alhora la ciutat està millorant." "Per això, ha afegit, hem adquirit aquests 10 compromisos, per canaltzar la informació cap al ciutadà".

La regidora d'Obres Públiques, Marisa Ferreras, ha explicat que dues tardes a la setmana s'obrirà l'Oficina d'Atenció de les obres, des d'on s'atendrà tots els veïns que vulguin adreçar a l'Ajuntament els seus suggeriments, consultes o queixes sobre les obres.

Finalment, l'alcalde, Miquel Buch, ha volgut resumir la importància de la campanya afirmant que "la inversió històrica que es farà aquest any a Premià de Mar requereix tirar endavant una de les prioritats de l'actual equip de govern, la comunicació amb el ciutadà, perquè entenem que el ciutadà és l'eix de tot el que es fa a Premià". Buch ha insistit en la importància "que els que estem a l'Ajuntament sortim al carrer", i ha  explicat que "apostem per una nova cultura política basada en la comunicació".

Campanya de Comunicació d'Obres
Foto

^