Formularis
Curs de depenent/a
 
Perfil web
Botó que mostra/amaga menú lateral
Formulari d'Inscripció: Curs de dependent/a
Places limitades, per ordre d'inscripció.
Formularis
27 GENER 2023

Durada: 45 hores
Dates: 14 de març i fins el 28 de març del 2023
Horari: de dimarts a divendres, 9.15 a 14.15 h
Lloc: aula de la Fàbrica del Gas (Joan XXIII 2 nau 1)

Places limitades


  Objectius específics:

  • Aprendre a acollir, atendre i vendre directament a la clientela que s'adreça a la botiga o establiment els productes o serveis que s'ofereixen i que més s'ajustin a la seva demanda.

  • Cercar  la satisfacció dels clients i la consegüent fidelització amb l'objectiu d'ampliar i consolidar la cartera de clients/es.

  • Aprendre el funcionament de locals petits, des de la recepció del producte, passant per la distribució del mateix en el local i la gestió de promocions i descomptes, fins al tancament diari de caixa i l'encàrrec de nous estocs; i dels  locals més grans, on normalment s'especialitzarà només en una part d'aquest procés.

  • Obtenir un alt nivell de coneixement del producte per a poder realitzar un assessorament expert a la clientela.  


Continguts:

  1. HABILITATS D'ATENCIÓ A LA CLIENTELA (10 HORES) 
    •  Tracte a la clientela: 
      • La rebuda al negoci 
      • El servei a oferir: varietat de productes 
      • La comunicació 
      • Els missatges adequats 
      • L'impacte de la comunicació no verbal 
    • Preguntes freqüents: 
      • Preguntes obertes 
      • Preguntes claus 
    • Gestió de queixes i reclamacions: 
      • Habilitats clau per respondre a les queixes i les reclamacions 
      • Escolta activa 
      • Empatia 
      • Assertivitat 
  2. ORIENTACIÓ A LA CLIENTELA (30 HORES) 
    • Experiència del client a l'establiment. Anàlisis dels punts freds i punts calens:
      • Entrada i benvinguda 
      • Tria del producte i assessorament 
      • Comiat 
    • Coneixement del producte: 
      • Característiques del producte 
      • Beneficis del producte 
      • Tiquet mig i promocions 
    • Fidelització
      • Influència i persuasió 
      • Productes i serveis per a fidelitzar 
  3. SERVEI DE POSTVENDA (5 HORES) 
    • Queixes i reclamacions: 
      • Tipus d'objeccions i com gestionar-les. 
    • Gestió de situacions adverses amb la clientela: 
      • Actituds davant les situacions adverses 
      • Estratègies per mantenir la calma i la serenitat davant possible clientela difícil 


Inscripcions:

Dades del/la Sol•licitant:
*
*
*
*
*
*
*Estat:


Informació bàsica sobre el tractament de dades personals
Responsable: Ajuntament Premià de Mar

Finalitats: Gestionar la vostra sol·licitud. En el cas de tenir el vostre consentiment. tractarem la vostra imatge per fer-ne difusió als mitjans de comunicació o materials divulgatius de l'Ajuntament de Premià de Mar, incloses les xarxes socials.

Exercici de drets: Vostè pot oposar-se al tractament, limitar aquest, accedir, rectificar, suprimir les dades i exercir el seu dret a la portabilitat mitjançant una sol·licitud escrita dirigida al següent domicili de l'Ajuntament de Premià de Mar: Carrer del Nord 60, (08330), Premià de Mar, a la atenció del Delegat de Protecció de Dades, o bé pot enviar un correu electrònic a la direcció electrònica següent: dpd@premiademar.cat

*Pot accedir amb més detall a la informació addicional sobre Protecció de Dades al següent enllaç.


*Autoritzo expressament  que és recullin o captin imatges d'aquest curs i, i concedeixo el dret de fer servir i mostrar públicament (inclòs per internet i xarxes socials) les imatges del curs formatiu, per ús divulgatiu de l'Ajuntament de Premià de Mar.
Cliqueu per veure l'ajuda *

He llegit i accepto la política de privacitat


^