Punt d'atenció de l'Oficina de l'Habitatge del Consell Comarcal del Maresme. Serveis gratuïts d'habitatge que presta l'Agència d'Habitatge de Catalunya de la Generalitat de Catalunya. L'objectiu principal és donar resposta a aquelles necessitats cada cop més creixents de les polítiques locals d'habitatge. L'atenció al públic té lloc els dimarts i dijous de 9 a 13 h.
Punt d'atenció del Servei d'intermediació en deutes hipotecaris. Servei gratuït a persones en risc de perdre l'habitatge per dificultats de pagament de la hipoteca o del lloguer quan l'arrendador o el propietari sigui una entitat financera. L'atenció al públic té lloc els dimecres i divendres de 9 a 13 h. Podeu concertar una entrevista trucant al 93 741 74 04 o bé a les dependències municipals del carrer del Nord, 60.
Servei d'Informació al Consumidor. Informa sobre el bo social, assessora en la contractació dels serveis de subministrament (llum, aigua i gas). Informa i tramita consultes i reclamacions en matèria de Consum. Podeu concertar una entrevista trucant al 93 741 74 04 o bé a les o bé a les dependències municpals del carrer del Nord, 60.
Servei d'informació de clàusules abusives. Servei gratuït d'assessorament de clàusules abusives en préstecs hipotecaris (clàusules sòl, despeses de constitució...). Podeu concertar una entrevista trucant al 93 741 74 04 o bé a les dependències municipals del carrer del Nord, 60.
Destaquem:
×
INFOGRAFIA sobre l'accés a l'habitatge a través de la masoveria urbana