Què és?El Servei Integral d'Atenció Social és la porta d'entrada al Departament de Serveis Socials Municipals: centralitza l'atenció, la informació, l'orientació, i la tramitació dels diferents serveis i prestacions de la cartera d'usuaris de l´àmbit de serveis socials.
OfereixPrimera atenció dels Serveis Socials bàsics:
- Informació, orientació i atenció social.
- Recepció i anàlisi de les demandes de la ciutadania.
- Primera valoració de les situacions personals de vulnerabilitat o de risc social.
- Informació sobre drets, prestacions i serveis disponibles.
- Orientació sobre els recursos i les actuacions socials més adients per a cada situació.
- Derivació, si escau, a serveis especialitzats o derivació a seguiment i tractament social dels Equips Bàsics d'Atenció Social.
- Informació, orientació i suport en la tramitació de prestacions socials municipals i d'altres administracions.
- Gestió de serveis per a la gent gran, famílies i infants, entre d'altres.
- Realització d'informes i tràmits de documents en l´àmbit dels serveis socials.
A qui s'adreça?Servei adreçat a tots els ciutadans i ciutadanes que resideixen a Premià de Mar.
Requisits
- Les persones interessades han de estar empadronats a Premià de Mar o bé han d'acreditar que hi resideixen.
Com s'hi pot accedir?
Com es fa el tràmit?El servei es pot sol·licitar en qualsevol moment de l'any.
Per fer-ho cal dirigir-se als Serveis Socials Municipals (C/ Nord, 60) per demanar cita prèvia de forma presencial, telefònica o correu electrònic.
Quina documentació es necessita?
- Document d'identificació personal (DNI/Passaport/NIE/NIF)
- Documentació que acrediti que resideix al municipi de Premià de Mar
- Full d'autorització per al tractament de les dades personals (es facilita quan es realitza la primera fa la primera atenció social).