L'Ajuntament ha habilitat un espai web amb els ajuts que tant el consistori com la resta d'administracions presten a la ciutadania i als sectors de l'emprenedoria i l'empresa.
El web apareix dividit en dos blocs: el primer presenta un llistat d'ajuts per a persones i famílies, i recull des de les urgències socials fins a microcrèdits per pagar el lloguer, passant per les accions del SIAD, l'ajornament del pagament d'impostos i taxes o l'ajustament del preu de les quotes dels serveis municipals al període de serveis prestats. El segon apartat, amb el títol de Comerços - Autònoms - PIMES, explica el seguit de mesures preses per a ajudar aquests sectors a superar la situació de crisi creada per la COVID-19. Aquí es poden consultar els ajuts per a autònoms, la prestació extraordinària per cessament d'activitat o l'ajornament i fraccionament de tributs, entre d'altres.
Agilitzar la tramitació dels ajuts
Per tal de facilitar als usuaris l'accés a la informació i als ajuts, l'Ajuntament ha habilitat el telèfon 661 86 71 55, que funciona de 8 a 15 h, i el correu electrònic covid
Cal recordar també que l'Ajuntament ha activat el servei OAC360º que ajuda a fer tràmits o demanar ajuts i subvencions. D'altra banda, el nou sistema idCAT Mòbil facilita la realització de tràmits telemàtics al web municipal sense necessitat de disposar del certificat digital.