L'Oficina Municipal d'Informaciˇ al Consumidor (OMIC) mantÚ l'atenciˇ presencial
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterComparteix a Google+Compartir per correu electr˛nicComparteix a Linkedin
Imprimir
Notes de Premsa
09 NOVEMBRE 2020

Un dels serveis municipals que mantÚ l'assistŔncia presencial, tot i les restriccions motivades per la crisi sanitÓria, Ús l'OMIC, l'Oficina Municipal d'Informaciˇ al Consumidor.

L'OMIC continua atenent als usuaris per resoldre els seus dubtes en matŔria de consum i les possibles reclamacions que puguin plantejar. Per fer-ho, cal trucar al telŔfon 93 741 74 00 i demanar cita prŔvia. S'ha previst que pr˛ximament s'implementarÓ un sistema que permetrÓ als assessors jurÝdics de l'OMIC atendre les consultes de la ciutadania per mitjans telemÓtics. Aquest nou sistema permetrÓ al servei atendre les consultes de forma puntual sense veure's afectats per possibles confinaments, segons quina sigui l'evoluciˇ de la pandŔmia.

Cal recordar que per engegar els trÓmits d'una reclamaciˇ a l'OMIC cal presentar sempre una instÓncia davant de l'Ajuntament. Es pot presentar de manera presencial, o bÚ en lÝnia. Per fer-ho cal introduir la signatura electr˛nica, bÚ mitjanšant un certificat digital, o bÚ mitjanšant un idCAT M˛bil. En cas de o dificultats a l'hora de fer trÓmits en lÝnia, podeu contactar amb el servei d'assistŔncia de l'Ajuntament per a la tramitaciˇ electr˛nica, OAC 360║ trucant al telŔfon 93 595 39 92, de dilluns a divendres de 8 a 20 h, o bÚ escrivint a l'adreša electr˛nica oac360@premiademar.cat

Des de l'OMIC es tramiten, de forma gratu´ta, consultes, queixes o reclamacions que, en determinats casos, poden ser remeses als organismes competents, per tal que puguin seguir el seu curs. Des d'aquest servei tambÚ es poden promoure altres tipus d'accions en relaciˇ amb la defensa dels drets del consumidor.

^