Seu electr˛nica
Tauler d'Anuncis Oficials
 
Perfil web
Botˇ que mostra/amaga men˙ lateral
Pla de reactivaciˇ de l'ocupaciˇ 2021 DIBA - 7 auxiliars administratiu/ves digitalitzaciˇ
Termini presentaciˇ d'instÓncies: del 04/05/2021 al 13/05/2021
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir per correu electr˛nicComparteix a Linkedin
Imprimir
Seu electr˛nica
Tauler d'Anuncis Oficials
03 MAIG 2021
  • Termini de presentaciˇ d'instÓncies del 4 al 13 de maig (ambdˇs inclosos)

    La contractaciˇ s'emmarca dins del Pla de reactivaciˇ de l'ocupaciˇ per al 2021 de la Diputaciˇ de Barcelona.

    Procediment presentaciˇ d'instÓncies:

    Les persones que desitgin prendre part en el procÚs selectiu hauran de presentar la solĚlicitud i la documentaciˇ pels segŘents mitjans:

    • Preferentment en el registre electr˛nic de l'Ajuntament o en el registre electr˛nic de les administracions p˙bliques relacionades a l'article 2.1 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment administratiu com˙ de les administracions p˙bliques. Per qualsevol consulta/ajuda pel trÓmit electr˛nic, contactar amb l'OAC 360║ de dilluns a divendres de 8 a 20 hores, per telŔfon 93.595.50.92 o per correu electr˛nic oac360@premiademar.cat
    • De manera presencial, a les oficines de registre de l'Ajuntament: CaldrÓ demanar dia i hora a travÚs del portal www.premiademar.cat/citaprevia o al telŔfon 93 741 74 00.
    • Si la instÓncia es presenta per correu administratiu o per qualsevol altre mitjÓ establert a l'article 16.4 de la Llei 39/2015, caldrÓ enviar per correu electr˛nic (pgt-seleccio@premiademar.cat) c˛pia de la solĚlicitud amb el segell de correus dins dels termini de presentaciˇ d'instÓncies.

    Documentaciˇ que cal aportar:

    1. Un arxiu en format PDF amb els segŘents documents:
      a) Fotoc˛pia del DNI, NIE, Passaport, o altre document d'identificaciˇ oficial.
      b) Declaraciˇ jurada, acreditant que es compleix amb tots i cadascun dels requisits previstos en aquestes bases.
      c) Fotoc˛pia del tÝtol acadŔmic corresponent.
      d) CurrÝculum vitae actualitzat
      e) Dictamen vinculant de les condicions psÝquiques, fÝsiques o sensorials expedit per l'equip multiprofessional competent i emŔs abans del comenšament de la primera prova, en el cas dels/de les aspirants amb discapacitat igual o superior al 33% que tinguin reconeguda la condiciˇ legal de disminu´t/da i vulguin presentar-se a la convocat˛ria.
    2. Arxiu Excel segons model publicat a la convocat˛ria, complimentat amb les dades relatives als mŔrits per formaciˇ i experiŔncia laboral.
    3. Un arxiu en format, PDF dels documents acreditatius dels mŔrits relatius a l'experiŔncia laboral i formaciˇ. En cas que la persona aspirant estigui en possessiˇ d'un certificat acreditatiu del coneixement del catalÓ, l'arxiu l'haurÓ d'incloure.
    4. Certificat del Servei d'Ocupaciˇ de Catalunya com a demandants d'ocupaciˇ "no ocupats" en que consti el perÝode d'inscripciˇ (document DONO)
    5. Si escau, documentaciˇ acreditativa de les cÓrregues familiars, condiciˇ de famÝlia nombrosa/monoparental.

    Anuncis

    Annex especÝfic del procÚs selectiu Pla d'Ocupaciˇ d'Auxiliar de Digitalitzaciˇ

    Annex especÝfic del procÚs selectiu Pla d'Ocupaciˇ d'Auxiliar de Digitalitzaciˇ

    CATCert certifica que en data 03-05-2021 10:20:50 va segellar el contingut d'aquest fitxer i des de llavors no ha estat modificat.

    Format: Acrobat-PDF
    PÓgines: 10
    Mida: 281,53 kB

    Declaraciˇ responsable Auxiliar Digitalitzaciˇ

    Declaraciˇ responsable Auxiliar Digitalitzaciˇ

    CATCert certifica que en data 04-05-2021 08:41:20 va segellar el contingut d'aquest fitxer i des de llavors no ha estat modificat.

    Format: Acrobat-PDF
    PÓgines: 5
    Mida: 682,29 kB

    ExcelFormulari valoraciˇ de mŔrits

^