Ajuntament de PremiÓ de Mar

 
Auxiliar de serveis (OPO2017)
Informaciˇ publicada el 20 d'abril de 2018
Termini de presentaciˇ d'instÓncies des del  19/04/2018 fins al  08/05/2018 (ambdˇs inclosos)
    1. Presentaciˇ d'instÓncia a l'OVAC:

      Per ser admŔs/a a les proves selectives els/les aspirants han de presentar a l’Oficina Virtual d’Atenciˇ al CiutadÓ (OVAC), conjuntament amb la solĚlicitud la segŘent documentaciˇ:
      • a) Arxiu en format PDF. corresponent al certificat acreditatiu del nivell de coneixements de la llengua catalana establert a la base 2.3. i especificat  al corresponent annex.
      • b) Fotoc˛pia del tÝtol acadŔmic exigit a l’apartat 2.2. de les bases i especificat a l’annex corresponent.
      • c) Arxiu en format PDF. corresponent al currÝculum vitae de l’aspirant.
      • d) Arxiu en format PDF. corresponent al dictamen vinculant de les condicions psÝquiques, fÝsiques o sensorials expedit per l’equip multiprofessional competent i emŔs abans del comenšament de la primera prova, en el cas de persones amb discapacitat igual o superior al 33% que tinguin reconeguda la condiciˇ legal de discapacitat/da.
      • e) Els/les aspirants amb discapacitat que desitgin l’adaptaciˇ de temps i mitjans per a la realitzaciˇ de les proves, o l’adaptaciˇ del lloc de treball, han de fer constar aquestes circumstÓncies a la solĚlicitud i aportar un certificat emŔs per l’equip de valoraciˇ multiprofessional competent que indiqui quines sˇn les adaptacions necessÓries.
    2. Satisfer, dins el termini de presentaciˇ d’instÓncies, els drets d’examen fixats a les ordenances fiscals vigents, que nomÚs seran retornats en el sup˛sit de ren˙ncia a la participaciˇ, prŔvia a la publicaciˇ de la llista d’ admesos/es i exclosos/ses.
    3. Complimentar i presentar telemÓticament el formulari habilitat a la web municipal, a l’apartat corresponent al procÚs selectiu, amb  les seves dades i adjuntar els fitxers amb l’autovaloraciˇ de mŔrits, que es podran descarregar prŔviament de la mateixa pÓgina web, aixÝ com les c˛pies dels mŔrits alĚlegats, que no s’hagin acreditat anteriorment, en format PDF. No s’acceptaran documents que no estiguin en aquest format.

      El Servei de recursos humans de l’ajuntament assistirÓ les persones que ho solĚlicitin, perquŔ puguin realitzar les gestions telemÓtiques relacionades amb el procÚs selectiu. Aquest suport es podrÓ solĚlicitar a recursos humans, trucant a l’extensiˇ 4105.
    4. Les persones participants restaran exemptes de justificar les condicions i els requisits ja acreditats i que no requereixin actualitzaciˇ.

      En aquest cas caldrÓ indicar de forma expressa de quina documentaciˇ es tracta i en quin procediment es va aportar. ┌nicament hauran d’acreditar la seva condiciˇ i altres circumstÓncies de les quals l’ajuntament no tingui constÓncia.

      La formaciˇ interna de l’ajuntament de PremiÓ de Mar es podrÓ fer constar l’apartat corresponent de la taula, per˛ no caldrÓ acreditar-la documentalment.

    .
    Bases Auxiliar Serveis

    Bases Auxiliar Serveis

    CATCert certifica que en data 20-04-2018 14:13:12 va segellar el contingut d'aquest fitxer i des de llavors no ha estat modificat.

    Format: Acrobat-PDF
    PÓgines: 13
    Mida: 393,26 kB

    REsoluciˇ admesos exclosos promociˇ interna

    REsoluciˇ admesos exclosos promociˇ interna

    CATCert certifica que en data 11-05-2018 14:44:15 va segellar el contingut d'aquest fitxer i des de llavors no ha estat modificat.

    Format: Acrobat-PDF
    PÓgines: 3
    Mida: 155,92 kB

Compartir:Comparteix al FacebookComparteix a menÚameComparteix a del.icio.usComparteix a diggGuarda a Yahoo! BookmarksCerca a technoratiCerca a wikioComparteix a FresquiCompartir a Twitter
AJUNTAMENT DE PREMI└ DE MAR
Plaša de l'Ajuntament, 1 - 08330 PremiÓ de Mar
Tel: 93 741 74 00 - Fax: 93 741 74 25
info@premiademar.cat

AMB LA COLĚLABORACIË DE:
Diputaciˇ de Barcelona

^