b) Telemàticament:
Registre electrònic, amb certificat digital mitjançant model oficial i normalitzat previst a: https://www.epremia.net/ovac.
c) Si la instància es presenta per correu administratiu o per qualsevol altre mitjà establert a l'article 16.4 de la Llei 39/2015, caldrà enviar per correu electrònic (rrhh-seleccio@premiademar.cat) còpia de la sol·licitud amb el segell de correus dins dels termini de presentació d'instàncies.
Documentació a presentar:
Instància complimentada.
Fotocòpia del DNI, NIE, passaport o altre document identificatiu oficial.
Fotocòpia del certificat de coneixements de llengua catalana C1.
Per aquells aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola, fotocòpia d'acreditació dels coneixements de llengua castellana en el grau adequat a l'exercici de les funcions pròpies de la plaça convocada en els termes expressat a la base 8.1 h) de les bases.
Fotocòpia de la titulació acadèmica exigida: Grau de Periodisme, Grau de Comunicació Audiovisual, Grau de publicitat i relacions públiques o d'una titulació equivalent.
Currículum vitae de l'aspirant.
Declaració Jurada (ANNEX I)
Dictamen vinculant de les condicions psíquiques, físiques o sensorials expedit per l'equip multiprofessional competent (únicament els d'aspirants amb discapacitat igual o superior al 33% reconeguda)
Justificant d'exempció de pagament dels drets d'examen si s'escau (ordenança fiscal 4.1 taxa d'expedició de documents administratius)
Anuncis
Bases Tècnic Superior en Comunicació i Transparència