1. Presentació d'instàncies a l'OVAC:
Per ser admés/a a les proves selectives els/les aspirants han de presentar a l'Oficina Virtual d'Atenció al Ciutadà (OVAC) conjuntament amb la sol·licitud la següent documentació:
-Fotocòpia del dictamen vinculant de les condicions psíquiques, físiques o sensorials expedit per l'equip multiprofessional competent i emès abans del començament de la primera prova.
-Els aspirants que desitgin l'adaptació de temps i mitjans per a la realització de les proves, o l'adaptació del lloc de treball, han de fer constar aquestes circumstàncies a la sol·licitud i aportar un certificat emès per l'equip de valoració multiprofessional competent que indiqui quines són les adaptacions necessàries.
2. Satisfer, dins el temini de presentació d'instàncies, els drets d'examen fixats a les ordenances fiscals vigents, que només seran retornats en el supòsit de renúncia a la participaciçó de la llista d'admesos/es i exclosos/es.
3. Els aspirants, dins el termini de presentació d'instàncies, han d'emplenar el full d'autovaloració de mèrits i conjuntament amb els documents acreditatius en format PDF, enviar-ho a la bústia de correu electrònic: rrhh-seleccio@premiademar.cat. La descàrrega del document s'haurà de fer mitjançant l'enllaç habilitat al web municipal, a l'apartat del procés selectiu.