Objectiu:
L'objectiu d'aquest programa és millorar l'ocupabilitat de les persones que es troben en situació de vulnerabilitat mitjançant una experiència laboral a l'Ajuntament de Premià de Mar.
Es preveu contractar 5 auxiliars administratius/ves (6 mesos) i 1 conserge (7 mesos).
Qui pot accedir:
Les persones destinatàries han de complir les següents condicions:
Titulació mínima requerida:
Com es pot accedir:
Les persones que desitgin prendre part del procés selectiu hauran de presentar la sol·licitud i la documentació pels següents mitjans:
Preferentment de manera telemàtica pel registre electrònic de l'Ajuntament (Instància genèrica) o en el registre electrònic de les administracions públiques relacionades a l'article 2.1 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Per qualsevol consulta/ajuda pel tràmit electrònic, contactar amb l'OAC 360º al telèfon 93.595.50.92 o per correu electrònic a: oac360
De manera presencial, a les oficines de registre de l'Ajuntament: caldrà demanar dia i hora a través del portal premiademar.cat/citaprevia o al telèfon 93.741.74.00.
Documentació que cal aportar:
Més informació a: ocupacio
Processos selectius regulats segons BASES SELECCIÓ PLANS D'OCUPACIÓ
Les contractacions d'aquest programa estan subvencionades per la Diputació de Barcelona en el marc de la convocatòria del Catàleg 2024 del Pla de cooperació Xarxa de Governs Locals 2024-2027.
Anuncis:
Documentació per emplenar i adjuntar amb la sol·licitud:
Declaració responsable CATCert certifica que en data 19-04-2024 15:49:15 va segellar el contingut d'aquest fitxer i des de llavors no ha estat modificat. Format: Acrobat-PDF |
Declaració responsable - Historial professional
Acta resultats entrevista conserge CATCert certifica que en data 21-05-2024 10:17:32 va segellar el contingut d'aquest fitxer i des de llavors no ha estat modificat. Format: Acrobat-PDF |