Serveis i tasques
- Intervenció: Control i fiscalització interna respecte de la gestió econòmic-financera i pressupostària i la comptabilitat.
- Tresoreria: Gestionar els recursos financers, siguin diners, valors o crèdits, de l'entitat local, tant per operacions pressupostàries com per extrapressupostàries i la prefectura dels serveis de recaptació.
- Gestió Tributària: Procediment integrat per totes les activitats tendents a quantificar i determinar el deute tributari i no tributari així com la comprovació mitjançant la inspecció.
- Direcció dels serveis econòmics: Assessorament i realització de treballs econòmics, financers i pressupostaris.
- Gestió de compres: Realitza totes les activitats relacionades amb les adquisicions de béns que l'entitat necessita per tal de complir amb els seus objectius.
.
Intervenció
- Control intern respecte a la gestió econòmica de l'entitat, dels seus organismes autònoms i de les societats mercantils en les funcions interventora, funció de control financer i funció de control d'eficàcia.
- Funció comptable
- Registre auxiliar de factures en paper i electròniques.
- Emissió dels informes trimestrals de morositat.
- Confecció de la liquidació del pressupost.
- Formació del Compte General.
- Remissió de les dades econòmiques als diferents organismes.
.
Tresoreria
- Realització dels pagaments i dels ingressos pressupostaris i no pressupostaris
- Confeccionar el Pla de Tresoreria
- Gestió amb les entitats financeres
- Realitzar els arquejos de fons.
.
Gestió tributària
.
Direcció de Serveis Econòmics
- Elaboració del pressupost. Link Publicitat Activa
- Execució del pressupost. Link Publicitat Activa
- Relació de proveïdors amb els que es contracti per un import superior superiors a 18.000,00€ Link Publicitat Activa
- Relació de les subvencions atorgades per l'entitat. Link Publicitat Activa
- Elaboració de modificacions pressupostàries. Link Publicitat Activa
- Assessorament en els aspectes econòmics, financers i patrimonials.
.
Gestió de compres
- Gestió dels subministraments de béns fungibles, mobiliari d'oficina i material no inventariable.
- Recepció i identificació dels lliuraments
- Inspecció dels materials comprats
- Custòdia i lliurament de béns i equips
- Prospeccions de mercat per satisfer les necessitats de l'Ajuntament.
- Selecció de proveïdors
- Negociació de compres
- Interlocutors amb els comercials de les empreses que ofereixen els seus béns i/o serveis a l'Ajuntament.