Servei de l'Oficina d'Atenció Ciutadana
ATENCIÓ CIUTADANA
- Consisteix en atendre tant presencialment, telemàticament i telefònicament les consultes de la ciutadania.
REGISTRE GENERAL D'ENTRADA
- El servei de Registre d'Entrada, consisteix a deixar constància de l'entrada, data i hora en que es produeix, per anotació en el corresponent Registre de tot document (sol·licitud, escrit i comunicació) que es dirigeixi, a qualsevol departament de l'Ajuntament.
- També es trameten els Intercomunicats entre Administracions.
PADRO MUNICIPAL D'HABITANTS
- El Padró municipal d'habitants és un registre administratiu on consten els veïns d'un municipi. Correspon als ajuntaments la seva creació, manteniment, revisió i custòdia, i a l'Institut Nacional d'Estadística d'Espanya la coordinació dels padrons de tots els municipis, així com realitzar les comprovacions oportunes.
- S'emeten els volants i certificats (de convivència, històrics) d'empadronament.
EMISSIÓ DE DISTINTIUS I CARNET BUS
- Es tramiten els distintius de resident i zona verda del municipi i el Carnet Bus