Portada Gabinet d'Alcaldia i Relacions Institucionals Regidoria d'Atenció al Ciutadà
Perfil web
Botó que mostra/amaga menú lateral
Regidoria d'Atenció al Ciutadà

Servei de l'Oficina d'Atenció Ciutadana

ATENCIÓ CIUTADANA

  • Consisteix en atendre tant presencialment, telemàticament i telefònicament les consultes de la ciutadania.

REGISTRE GENERAL D'ENTRADA

  • El servei de Registre d'Entrada, consisteix a deixar constància de l'entrada, data i hora en que es produeix, per anotació en el corresponent Registre de tot document (sol·licitud, escrit i comunicació) que es dirigeixi, a qualsevol departament de l'Ajuntament.
  • També es trameten els Intercomunicats entre Administracions.

PADRO MUNICIPAL D'HABITANTS

  • El Padró municipal d'habitants és un registre administratiu on consten els veïns d'un municipi. Correspon als ajuntaments la seva creació, manteniment, revisió i custòdia, i a l'Institut Nacional d'Estadística d'Espanya la coordinació dels padrons de tots els municipis, així com realitzar les comprovacions oportunes.
  • S'emeten els volants i certificats (de convivència, històrics) d'empadronament.

EMISSIÓ DE DISTINTIUS I CARNET BUS

  • Es tramiten els distintius de resident i zona verda del municipi i el Carnet Bus

RESPONSABLES

Polític:

Rafa Navarro

Rafa Navarro

+ INFORMACIÓ

Adreça: Carrer del Nord, 60
Telèfon: 937417400
Correu-e: oac@premiademar.cat 
Horari: dilluns a divendres de 9 a 14 hores

Bústia Ciutadana

 
 
 
 
^