Portada └rea d'Organitzaciˇ Regidoria de l'OAC
Perfil web
Botˇ que mostra/amaga men˙ lateral
Regidoria de l'OAC

Servei de l'Oficina d'Atenciˇ Ciutadana

ATENCIË CIUTADANA

  • Consisteix en atendre tant presencialment, telemÓticament i telef˛nicament les consultes de la ciutadania.

REGISTRE GENERAL D'ENTRADA

  • El servei de Registre d'Entrada, consisteix a deixar constÓncia de l'entrada, data i hora en que es produeix, per anotaciˇ en el corresponent Registre de tot document (solĚlicitud, escrit i comunicaciˇ) que es dirigeixi, a qualsevol departament de l'Ajuntament.
  • TambÚ es trameten els Intercomunicats entre Administracions.

PADRO MUNICIPAL D'HABITANTS

  • El Padrˇ municipal d'habitants Ús un registre administratiu on consten els ve´ns d'un municipi. Correspon als ajuntaments la seva creaciˇ, manteniment, revisiˇ i cust˛dia, i a l'Institut Nacional d'EstadÝstica d'Espanya la coordinaciˇ dels padrons de tots els municipis, aixÝ com realitzar les comprovacions oportunes.
  • S'emeten els volants i certificats (de convivŔncia, hist˛rics) d'empadronament.

EMISSIË DE DISTINTIUS I CARNET BUS

  • Es tramiten els distintius de resident i zona verda del municipi i el Carnet Bus

RESPONSABLES

+ INFORMACIË

Adreša: Carrer del Nord, 60
TelŔfon: 937417400
Correu-e: oac@premiademar.cat 
Horari: dilluns a divendres de 9 a 14 hores

B˙stia Ciutadana

 
 
 
 
^