Serveis i Tasques.
Responsabilitat patrimonial- Tramitació de les reclamacions per responsabilitat patrimonial
.
Cementiri- Canvi de titularitat de les concessions funeràries sobre nínxols, columbaris i panteons del cementiri municipal
- Atorgament de noves concessions funeràries
- Duplicats de títols funeraris extraviats
- Renúncia a la titularitat de concessions funeràries
- Reversió de drets funeraris
.
Transports- Canvi de titularitat llicències servei d'auto-taxi municipal
- Autoritzacions canvi de vehicle adscrits a les llicències municipals
- Tramitació revisió de tarifes aplicables al servei d'auto-taxi municipal
.
Aparcament municipals- Autorització transmissió places aparcament
.
Mercat Municipal de Sant Joan- Canvis titularitat parades
- Concessió de noves parades
.
Arxiu MunicipalL'arxiu municipal està format per els documents, de qualsevol data, tipus, suport o format, creats i rebuts per l'Ajuntament de Premià de Mar i organismes dependents en l'exercici de les seves funcions. La data de constitució i organització del primer Ajuntament (1836) inicia l'evolució i els increments documentals de l'arxiu fins l'actualitat.
D'acord amb els valors d'utilitat dels documents, l'arxiu municipal es divideix en dues grans seccions relacionades orgànicament, amb finalitats i tasques diferents.
Cap tècnic:Àngels Costa
Adreça: Carrer Miquel Moragas, 12
Telèfon: 937417400 ext. 1630
Correu-e: arxiu@premiademar.cat
Horari: dilluns a divendres de 9 a 14 hores i visites concertades. AGOST TANCAT
.
Unitat de contractació i compres- CONTRACTES D'OBRES
- Tramitació dels expedients de contractació de les obres públiques i edificació fins a la formalització del contracte.
- Tramitació de les modificacions de contracte, revisions de preus i liquidació del contracte.
- CONTRACTES DE SUBMINISTRAMENTS
- Tramitació dels expedients de contractació dels subministraments fins a la formalització del contracte.
- Tramitació de les modificacions de contracte, revisions de preus, pròrroga del contracte, si escau, i liquidació del contracte.
- CONTRACTES DE SERVEIS
- Tramitació dels expedients de contractació de serveis fins a la formalització del contracte.
- Tramitació de les modificacions de contracte, revisions de preus, pròrroga del contracte, si escau, i liquidació del contracte.
- CONTRACTES DE CONCESSIONS D'OBRA PÚBLICA
- Tramitació dels expedients de contractació de gestió d'obra pública fins a la formalització del contracte.
- Tramitació de les modificacions de contracte, revisions de preus, pròrroga del contracte, si escau, i liquidació del contracte.
- Promoció d'instruments de racionalització de la despesa i d'economia d'escala.
- CONTRACTES DE GESTIÓ DE SERVEIS PÚBLICS
- Tramitació dels expedients de contractació de gestió de serveis públics fins a la formalització del contracte.
- Tramitació de les modificacions de contracte, revisions de preus, pròrroga del contracte, si escau, i liquidació del contracte.
- CONTRACTES DE COL·LABORACIÓ PÚBLIC – PRIVADA
- Tramitació dels expedients de contractació de col·laboració públic – privada fins a la formalització del contracte.
- Tramitació de les modificacions de contracte, revisions de preus, pròrroga del contracte, si escau, i liquidació del contracte.
- CONTRACTES PATRIMONIALS
- Tramitació dels expedients de llicència o concessió, sotmesos a pública concurrència, d´ús privatiu temporal del domini públic fins a la seva formalització.
- Tramitació de les modificacions de contracte, revisions de preus, pròrroga del contracte, si escau, i liquidació del contracte.
- PERFIL DEL CONTRACTANT
- Manteniment del perfil del contracant de l'Ajuntament
Cap de la Unitat de Contractació i Compres:Jofre Clofent
Adreça: Carrer Sant Antoni, 25 1r
Telèfon: 937417417
Correu-e: contractacio@premiademar.cat
Horari: De dilluns a divendres de 9 a 14 hores i visites concertades